Моя жизнь без меня


 



День. Обычный день из твоей жизни.
А что, если бы у тебя была возможность отойти в сторонку и тихо понаблюдать за собой.
Увидеть СЕБЯ прямо перед СОБОЙ.
Вот ты за семейным ужином. А здесь ты со своим братом.
На служении.
В университете.
С бабушкой.
В ярости.
 В слезах.
А теперь перенесись туда, где тебя нет.
Послушай, что о тебе говорит твоя подруга, когда не понимает твоих поступков.
Какая реакция твоего друга, когда не исполняешь обещанного.
Не хватает ли тебя там, куда ты не приходишь?
Правда ли, когда говорят, что соскучились по тебе?
Посмотри на себя. Вот твоя жизнь. Есть ли что-то, в чем ты уверен?
Что-то , что отличает твою жизнь от других...

Не знаю, к сожалению или к счастью, но нам не дано увидеть себя со стороны. Но есть Тот, Кому это возможно.
Бог видит тебя всюду. Он там, где есть ты, и где тебя нет. Он анализирует твою жизнь, чтобы после подвести итог. И решать только тебе, что будет за чертой. Слова станут ничтожными. Останутся лишь факты. Факты твоей жизни.

"И нарекла [Агарь] Господа, Который говорил к ней, [сим] именем:
ТЫ БОГ ВИДЯЩИЙ МЕНЯ.
Ибо сказала она: точно я видела здесь в след видящего меня." Быт. 16:13

автор наш

Коментарі

  1. Ответь себе на следующий вопрос: Что произошло бы с тобою, если бы все твои друзья узнали о тебе ровно столько, сколько знаешь о себе ты? Как изменилась бы твоя жизнь? Как изменилось бы их отношение к тебе? Сколько твоих друзей продолжили бы с тобой дружить, и сколько из них оставили бы тебя? Стоит ли дружить с теми, с кем ты не можешь быть самим собою, без маски и без грима? Стоит ли дружить с теми, кто узнавши о тебе всю правду, не захотят тебя больше видеть?

    ВідповістиВидалити
  2. Я слидяюсь до думки, що кожна людина має право на особисте життя. Життя, про яке не повинен знати ніхто! Навіть найкращий друг!!! Люди, які називають себе справжніми друзями вважають, що мають повне право "ритися" в твоїх почуттях, проблемах, у відносинах...і.т.д... "Перемивати" і обговорювати деталі твого життя і, нібито, "давати поради"..

    Якщо людина сама дійсно хоче щось розповсти, або поділитися якоюсь своєю таємницею з другом(подругою)- це інша справа. Але "лізти" в життя інших людей це навіть не те, щоб некультурно, це взагалі неприйнятно!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Анонім23.02.11, 00:43

    я трохи не про те писав...

    ВідповістиВидалити
  4. Але ж ти написав:"Стоит ли дружить с теми, кто узнавши о тебе ВСЮ ПРАВДУ, не захотят тебя больше видеть?"
    Вся правда - це і є те, про що розповідають дуже-дуже рідко і не всім людям!!!

    ВідповістиВидалити
  5. леночка23.02.11, 12:15

    Я думаю, що часто в нашому житті, бувають моменти за які нам соромно перед Богом, і вже не кажучи про людей які навколо! Але Бог хоче щоб наше життя не було лицемірним, Він хоче щоб ми були відкритті і незалежали від думки людей що навколо, щоб у нас навіть не виникало бажання надягати маску.... В Біблії є вірш, що ми лист Христа до людей!!!!
    Мені соромно, що моє життя часто не є таким, і що дійсно часто я залежу від думки тих,хто навколо мене....

    ВідповістиВидалити
  6. Анонім23.02.11, 17:21

    ...я представляю себе отношения с людьми следующим образом, я думаю многие со мной согласятся, вот есть я, этот я очерчен кругом,потом идут самые близкие и дорогие друзья, они тоже очерчены кругом, затем следуют приятели - круг, хорошие знакомые - круг, однокурсники -круг, во общем суть понятна...
    и этим людям не обязательно знать про тебя всю правду(но в тоже время не занимайся притворством), пускай каждый знает лишь в меру того, насколько его круг находится далеко от тебя, в зависимости от этого и ты доверяешь так же, от большего круга к меньшему...
    единственный друг, который должен знать о тебе все это твой муж или твоя жена, потому что, это человек входит в твой круг "Я" и это уже не просто "Я", это уже "МЫ", одно целое!!! не знаю...может я не прав...

    ВідповістиВидалити
  7. Я згодна з такою думкою.
    Неможливо бути відкритим для всіх. Ця прерогатива належить лише Богові. Тільки Він може і повинен знати всю нашу суть. Він всюди нас бачить.(Бут. 16:13)
    А наша особиста роль - це постійно аналізувати себе.

    ВідповістиВидалити
  8. ДАА!!!! Ось про це я писала!!!!
    LyoSHa, повністю з тобою погоджуюсь!!! Такі круги є навколо кожного, а які люди до якого кругу входять - вирішує сама людина!!! І також кожен відкриває себе для інших в міру особистих можливостей чи особливостей характеру.

    ВідповістиВидалити
  9. та я згоден з вами!!! просто я не так висловився та і взагалі я не те мав на увазі...!!! але це вже в минулому...

    нам ніколи не подобається коли про нас говорять щось не добре, а особливо коли по за очі, і ми часто сперечаємось і намагаємось виправдатись чи щось типу цього((( але чи задавав собі хтось питання що люди говорили б якби знали все в дійсності про нас... всі наші скажемо так "ЧУДОВІ ВЧИНКИ" ???????????

    ВідповістиВидалити
  10. а тоді я писав про те, що іноді навіть перед другом можна одягати якісь маски і не говорити те про що ти переживаєш, чи про те що ти натворив. І ти робиш вигляд що все нормально і не говориш бо боїшся,боїшся що друг часом не зрозуміє тебе, чи навіть боїшся бо що ж він про тебе подумає, А ТИ Ж ТАКИЙ "СВЯТИЙ" і хоч він твій друг, але навіть перед другом ти займаєш певний статус і бути нижче цього статусу уже не можеш(((( але друзі це ті перед якими потрібно бути самим собою і не боятись бути відкритим у своїх провинах чи переживаннях...((( НЕ БІЙСЯ ЗМІНЮВАТИ СВІЙ ТИПУ "святий" СТАТУС!!!!!!!!!! ДАВАЙТЕ ДОПОМАГАТИ ОДИН ОДНОМУ У ДУХОВНОМУ РОСТІ!!!!! ШЛЯХОМ ДІЙСНО ДРУЖНІХ ВІДНОСИН ОДИН З ОДНИМ!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Діма, я тебе зрозуміла :)

    ВідповістиВидалити
  12. Анонім26.02.11, 14:06

    ну це добре :)

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні публікації