Насыщенный жизнью



Із дня в день я планую своє життя…я точно знаю, що буду робити завтра…я намагаюсь притримуватись свого маленького плану, щоб досягти чогось великого…але воно велике лише в моїх очах... в очах Бога – це сміття…
в Нього для мене Свій план!

И скончался Авраам, и умер в старости доброй, престарелый и насыщенный  [жизнью], и приложился к народу своему.  Быт. 25:8

И испустил Исаак дух и умер, и приложился к народу своему,
будучи стар и насыщен жизнью;   Быт. 35:29

И умер (Давид) в доброй старости, насыщенный жизнью
богатством и славою; 1 Пар.29:28

Подивись на життя цих людей! Поглянь на їхню віру,на мудрість, на  силу, на терпіння, на їхню любов до Бога, ні їхні діла… Ось ким потрібно захоплюватись!!! Їхнє життя – це приклад  для нас, ідеальний приклад  для наслідування!!!
Якщо в тебе колись виникали думки, що наслідувати життя Ісуса – нереально або ж дуже важко, то життя цих людей доводить нам інше!

Для тебе є ще одна можливість задуматись над своїм життям...
як ти його проживаєш?

Біля екранів телевізора, комп’ютера?..Чи ревно служиш Богу, щоб зробити Йому приємне, щоб прославити Його, щоб з кожним днем все більше пізнавати Його, щоб прийти до Нього не з пустими руками, а принести плоди???

Я знаю, що колись моє життя закінчиться і я побачу Його… Але як я хочу закінчить своє життя на землі?..Померти, і щоб про мене і не згадали?..  
Я хочу, щоб про мене потім сказали: дійсно, ця людина жила не дарма...вона встигла стільки зробити для Божої слави..в її серці панував Христос!..
Щоб життя дійсно не витратить на вітер, а служити для Нього.. пізнавати, гаряче любити  Його  і приносити плоди!!!

«..насыщенный жизнью...» - в житті такої людини було все!..і болючі падіння, і палка любов, і щира радість, і тихе щастя…все… вона випробувала все…життя пройшло не дарма…
автор наш

Коментарі

  1. КатяSaw04.02.11, 15:31

    знаєш, часто молодь говорить:
    -Життя коротке і треба спробувати все!
    А що значить "все"?
    І якщо це християнин, через що він повинен пройти, щоб міг сказати:
    -Так, я пройшов ВСЕ і тепер "насыщенный жизнью" можу спокійно віддати себе в руки Божі?
    Твоя думка...

    ВідповістиВидалити
  2. ну..просто ми живемо на одному мвсці, варимось в своїх щоденних проблемах, не розширюємо свої можливості..
    і десь раз - два виїдем на єванггелізацію, чи в якесь село, і так вже втомились, ми ж стільки зробили...
    ми обкреслили для себе коло своїх можливостей, бажань, знайомств, справ...а щось більше зробити не можем!!! просто не хочемо!!!
    а, як справді подивитись на діла і життя Авраама, Давида...воні дійсно наситились життям!!!! в їхній книзі життя і духовного і фізичного не було пустих сторінок!!!..

    тож, наше життя ще попереду і ми самі автори наших книг!

    ВідповістиВидалити
  3. "...в житті такої людини було все!..і болючі падіння, і палка любов, і щира радість, і тихе щастя…все…" класно сказано.

    чиста правда.
    ми себе багато в чому обмежуємо через свої амбіції, характер...
    наше діло - діяти, а Бог Сам попіклується, куди нас направити і від чого захистити, чи то болючі падінні, чи то - гіркі розчарування.
    Нещодавно почула вислів:
    "Разочарования приходят, когда расставлены неправильные ожидания."

    ВідповістиВидалити
  4. Останній вислів - 100% правда!!!!!
    перевірела на своєму житті..нажаль..
    чим більше очікуєш - тим більше сльіз потім треба витирать..

    ВідповістиВидалити
  5. Цікаво було б провести опитування, що для сучасної людини значить прожити "насичене життя".
    Гадаю, що відповіді радикально б відрізнялися від тих, про які йдеться в Біблії.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні публікації